Способи доставки
- Нова Пошта
Терміни відправки і доставки:
- Щоденне відправлення товарів після оплати або підтвердження замовлення до 14.00 крім неробочих днів (згідно графіку роботи).
Доставка в регіони зазвичай займає від 1 до 2 днів.
Ціна: від 50 грн. в залежності від габариту товара. Трекінг у кабінеті або на сайті "Нової пошти"
- Доставка кур'єром "Нова пошта" за адресою
Вартість доставки 120.00 ₴.
Кур'єр компанії «Нова Пошта» доставить замовлення прямо на Вашу адресу.
Терміни відправки і доставки:
- Щоденне відправлення товарів після оплати або підтвердження замовлення до 14.00 крім неробочих днів (згідно графіку роботи).
Доставка в регіони зазвичай займає від 1 до 2 днів.
Трекінг у кабінеті або на сайті "Нової пошти"
Способи оплати
- Післяплата - оплата замовлення після отримання у відділенні пошти. Даний спосіб оплати можливий тільки для замовлень від 300 грн.
- Онлайн оплата картою Visa, Mastercard - WayForPay Оплачуйте замовлення картой Visa, Mastercard через онлайн сервіс оплати WayForPay
- Оплата на карту Монобанка
Зробіть переказ за реквізитами карти і очікуйте відправку вашого замовлення. - Безготівковий розрахунок (ФОП ІІ група, без ПДВ)
Гарантія:
Гарантійний термін 1 місяць з дня відправлення товару клієнту.
Обслуговування несправного товару відбувається на території сервісного центру компанії.
Доставка в сервісний центр і назад здійснюється за рахунок клієнта.
Адреса доставки вказана в розділі "Повернення та обмін".
Компанія зобов"язується безоплатно відремонтувати несправний товар.
Термін гарантійного обслуговування визначається ступенем складності несправності та може становити від 1 до 14 календарних днів із моменту надходження обладнання в сервісний центр.
Якщо передбачений ремонт зданого виробу, то після виконання ремонту відбувається повернення зданого відремонтованого виробу або заміна на таке ж нове.
У разі неможливості зробити ремонт або заміну, повертаємо кошти будь-яким зручним способом для клієнта.
Порушення умов гарантії:
· наявність будь-яких механічних пошкоджень виробу;
· наявність слідів впливу рідини на виріб, слідів окиснення елементів або доріжок, слідів несанкціонованого втручання.
· наявність термічних пошкоджень виробу, його електричних ланцюгів, згорілих мікросхем, наслідки "гарячого" під'єднання;
· немає окремих компонентів, деталей, елементів кріплення, які є невіддільними частинами виробу;
· немає або ушкодження на виробі маркувань (назви моделі, серійного номера, гарантійних стікерів, номера партії т.д.);
· ушкодження, викликане невідповідністю Держістандартам параметрів мереж електроживлення, кабельних мереж і телекомунікацій, під час експлуатації обладнання в мережі без єдиного контуру заземлення;
· спроби ремонту або розкриття виробу самостійно або третіми особами;
· наявність подряпин, відколів, вм'ятин на корпусах тендітних виробів, які можуть трактуватися як сліди механічного пошкодження;
· неповна комплектація.