Способи доставки

  • Нова Пошта
    Терміни відправки і доставки:
    - Щоденне відправлення товарів після оплати або підтвердження замовлення до 14.00 крім неробочих днів (згідно графіку роботи).
      Доставка в регіони зазвичай займає від 1 до 2 днів.
    Ціна: від 50 грн. в залежності від габариту товара. Трекінг у кабінеті або на сайті "Нової пошти"
     
  • Доставка кур'єром "Нова пошта" за адресою
    Вартість доставки 120.00 ₴.
    Кур'єр компанії «Нова Пошта» доставить замовлення прямо на Вашу адресу.
    Терміни відправки і доставки:
    - Щоденне відправлення товарів після оплати або підтвердження замовлення до 14.00 крім неробочих днів (згідно графіку роботи).
    Доставка в регіони зазвичай займає від 1 до 2 днів.
    Трекінг у кабінеті або на сайті "Нової пошти"

Способи оплати

  • Післяплата - оплата замовлення після отримання у відділенні пошти. Даний спосіб оплати можливий тільки для замовлень від 300 грн.
  • Онлайн оплата картою Visa, Mastercard - WayForPay Оплачуйте замовлення картой Visa, Mastercard через онлайн сервіс оплати WayForPay
  • Оплата на карту Монобанка
    Зробіть переказ за реквізитами карти і очікуйте відправку вашого замовлення.
  • Безготівковий розрахунок (ФОП ІІ група, без ПДВ)

Гарантія:

Гарантійний термін 1 місяць з дня відправлення товару клієнту.

Обслуговування несправного товару відбувається на території сервісного центру компанії.
Доставка в сервісний центр і назад здійснюється за рахунок клієнта.
Адреса доставки вказана в розділі "Повернення та обмін".
Компанія зобов"язується безоплатно відремонтувати несправний товар.
Термін гарантійного обслуговування визначається ступенем складності несправності та може становити від 1 до 14 календарних днів із моменту надходження обладнання в сервісний центр.

Якщо передбачений ремонт зданого виробу, то після виконання ремонту відбувається повернення зданого відремонтованого виробу або заміна на таке ж нове.

У разі неможливості зробити ремонт або заміну, повертаємо кошти будь-яким зручним способом для клієнта.

Порушення умов гарантії:
· наявність будь-яких механічних пошкоджень виробу;
· наявність слідів впливу рідини на виріб, слідів окиснення елементів або доріжок, слідів несанкціонованого втручання.
· наявність термічних пошкоджень виробу, його електричних ланцюгів, згорілих мікросхем, наслідки "гарячого" під'єднання;
· немає окремих компонентів, деталей, елементів кріплення, які є невіддільними частинами виробу;
· немає або ушкодження на виробі маркувань (назви моделі, серійного номера, гарантійних стікерів, номера партії т.д.);
· ушкодження, викликане невідповідністю Держістандартам параметрів мереж електроживлення, кабельних мереж і телекомунікацій, під час експлуатації обладнання в мережі без єдиного контуру заземлення;
· спроби ремонту або розкриття виробу самостійно або третіми особами;
· наявність подряпин, відколів, вм'ятин на корпусах тендітних виробів, які можуть трактуватися як сліди механічного пошкодження;
· неповна комплектація.